مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن

ساخت وبلاگ

۲- داشتن سرور توانا
بخش اعظمی از    طراحی اپلیکیشن  اشخاص برای تشکیل داد نرم افزار فروشگاهی خویش از هاست به کارگیری می نمایند البته بایستی همین جا یادآوری کنم در شکل به کار گیری از یک سرور حاذق سرعت گشوده شدن نرم افزار نسبت به هاست بسیار بالا می رود. علاوه بر این پشتیبانی توانمند از برنامه شما به شما برای تلاش بهتر نرم افزار امداد می نماید و سرعت اجرای دستور کار ها را نیز ارتقا می‌دهد.

۳- گزینش سایز فونت مطلوب
نامناسب بودن سایز فونت و یا این که استعمال بیش تر از حد از فونت های گرانقدر در برنامه منجر میشود دیده ببیننده خسته گردد و مخاطب دور و اطراف نرم افزار را با گاز رخنه‌ نماید.

۴- ساخت رابط کاربری ماهر
می بایست در ایجاد کرد نرم افزار فروشگاهی مجموع همت خویش را بکار ببندید که استفاده کننده حس راحتی داشته باشد. مثلا تاجایی که ممکن میباشد اخذ ازلاعات از مخاطب را به دست‌کم برسانید. از جملهً داده ها غیر ضروری نادر اهمیت را طلب نکنید (کد پستی، نشانی دفتر و…) بهتر میباشد از Validation ها استعمال فرمائید. این عمل سبب ساز میگردد سوای کوچکترین اشتباه داده ها گزینه نظرتان را اخذ نمائید.همینطور می بایست گوشه و کنار نرم افزار به طور کاملً معمولی و قابل فهم و شعور برای مخاطب باشد و به راحتی بتواند با نرم افزار رابطه برقرار نماید. . بایستی یوزرها سوای گذراندن آموزشی بتوانند با نرم افزار فعالیت نمایند و از بخش های متفاوت آن به صدق به کار گیری نمایند. در یک رابط کاربری ماهر بایستی میان مفاهیم و ظواهر اپ به طور عالی تناسب برقرار گردیده باشد.

۵- به کارگیری ی مطلوب از تصاویر
به کارگیری ار افکت های غامض و نامرتب علاوه بر پرتاب کردن حواس مخاطب نرم افزار شما‌را از حیث قابل انعطاف افزاری سنگین می نماید. شایسته ترین راه‌حل برای اکران مطالب اساسی اسستفاده از تصاویر میباشد. پژوهش ها نشانه داده میباشد یوزرها تصاویر را بیشتر از متن‌ها ترجیح می‌دهند. از این رو بهتر میباشد مطالب خویش در نرم افزار را به صورت تصویر اکران دهید.

 

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 250 تاريخ : چهارشنبه 9 تير 1400 ساعت: 15:25

تفاوت اندروید و IOS در چه می باشد؟
کمپانی گوگل و    طراحی اپلیکیشن در مشهد  اپل دو غول تعالی که با رقابتی تنکاتنگ سهم بازارهای جهانی را از آن خویش کرده اند هر توشه دستاوردهای جدیدی را به بازار عرضه میکنند. در حالی که در بخش اعظمی از موسسه ها فعال در مسئله رشته آوری از سیستم برهان اندرید استعمال می نمایند کمپانی اپل با ارائه تولیدها متفاوت توانسته سهم بیشتری از بازار را بگیرد.

تفاوت های اساسی اندروید و IOS

از نگاه رابط کاربری
سیستم استدلال IOS از نظر رابط کاربری بی آلایش ولی کاربردی میباشد بطوری که تمامی اشخاص جامعه می‌توانند با آن فعالیت نمایند.

این در حالی میباشد که حریف آن سیستم ادله اندروید بیشتر بر روی انعطاف پذیری سیستم برهان تمرکز داشته و کدهای اندروید را به طور متن گشوده ارائه نموده است. از این رو شرکت ها گوناگون میتوانند این سیستم دلیل را برای خودشان فردی سازی نمایند.

جابجایی داده ها
اپل فیلترهای امنیتی قدرتمند و سنگینی بر روی IOS قرار داده که جابجایی داده ها از روش این دستگاه به دستگاه هایی به جز تولیدها این موسسه بسیار نقص‌ میباشد. حتی برای جابجایی پوشه های فردی خویش از کامپیوتر به تولید ها اپل با ایراد مواجه می‌باشید. در ازای سیستم دلیل اندروید به راحتی این فعالیت را جاری ساختن می‌دهد. حتی‌د‌ر سیستم های اندروید میتوانید از روش جابجایی پوشه APK نرم افزار های آیتم را لحاظ را جابه جا فرمایید. اما همین جا بایستی تذکر کنم که در ارسال فولدر های مولتی مدیا سیستم Airdrop اپل میتواند در کاسه تعدادی ثانیه وسعت متعددی از فبلم و عکس ها را جا به جا نماید.

 

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 183 تاريخ : چهارشنبه 9 تير 1400 ساعت: 15:24

مزایای پباده سازی نرم افزار ماهر
راحتی تعامل با مشتری
یکی‌از     طراحی اپلیکیشن   مهمترین فواید پباده سازی نرم افزار ریلکس ساختن رابطه با مشتری هست. در نرم افزار های کاربردی صاحبان کا میتوانند نوتیفیکیشن را فعال کرده تا در سریعترین فرصت ممکن جواب مشتریان را بدهند. این مزیت منجر ساخت‌و‌ساز مشتریان دارای تعهد می گردد.
راحتی قابلیت و امکان دسترسی
از سایر فواید پباده سازی نرم افزار تلفن همراه این میباشد که دسترسی به بیزنس را برای یوزرها شل خیس می سازد. حتی‌در نرم افزار ها میتوان برخی از تخفیف ها را برای بعضا مشتریان تشکیل داد که ارتباط در میان نرم افزار کاربردی و مشتریان را قدرتمند خیس سازد.
قیمت قائل شدن برای مشتریان
برنامه های گوشی مدام موجب وفاداری مشتریان می‌شوند. در شرایطی‌که تجهیزات خاصی مانند جایزه دادن برای هر استفاده کننده را برای مشتریان در حیث داشته باشید این وفاداری روز آپ تو دیت ارتقاء پیدا میکند.
برندسازی
یکی‌از رویکرد های موءثر در برندسازی ساخت برنامه گوشی میباشد. با تولید لوگوی خوشگل برای نرم‌افزار و تهیه آن در هنگام ورد، سبب ساز می شود مدام در ذهن مخاطبان باقی بماند و حتی‌در شکل راضی بودن آن را به دیگر افراد تبلیغ نمایند.
سرویس ها اختصاصی و پرداخت
با اعتنا به اینکه رقابت در بعضا از حوزه ها طاقت فرسا خیس میباشد، می توانید برای ورود بدین بحران پباده سازی نرم افزار را در لحاظ داشته باشید. برای استفاده کننده پسند بودن اپلیکیشن های کاربردی در شکل فروش جنس، سفارش می شود مسلما مورد پرداخت را فعال نمائید.
_
بسترهای قابل انعطاف افزاری
خواسته از بستر سازی قابل انعطاف افزاری این میباشد که نرم افزار متبوع شما بر طبق کدام گویش نرم‌افزار نویسی پباده سازی گردد. در پباده سازی و ایجاد کرد نرم افزار، لهجه اپلیکیشن نویسی مبتنی بر بازار عمل و همینطور وضعیت متبوع گزینش گردیده و گزینش می‌شود که نرم افزار برای سیستم استدلال اندورید می بایست پباده سازی گردد و یا این که iPad و … . هزینه ی پباده سازی نرم افزار اندورید و iOS به جهت این که هر دو پلتفرم به طور ترکیبی آیتم به کارگیری قرار میگیرد، نسبت به بقیه اپلیکیشن ها دارنده هزینه ی نسبتاً بیشتری خواهد بود.

_
 

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن , نویسنده : عباسی app02 بازدید : 144 تاريخ : يکشنبه 6 تير 1400 ساعت: 13:25